امکانات هتل

  • رستوران
  • تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  • سرویس رایگان رفت و آمد
  • ماساژ
  • سرویس فرنگی
  • کافه
  • بار
  • لابی
  • حوله
  • دستمال توالت
  • دمپایی
  • کتری برقی
  • جالباسی
  • تلفن
  • وان
  • استخر داخل اتاق
  • بالکن

امکانات ورزشی

  • استخر سرباز
  • باشگاه بدنسازی
  • اسپا
  • ماساژ

خدمات اینترنت

  • اینترنت رایگان در تمامی فضاهای هتل

توضیحات

هرآنچه در ارتباط با هتل هنگینگ گاردن بالی باید بدانید:

از هتل Hanging Gardens of Bali می توان به عنوان یکی از مجلل‌ترین، شیک ترین و زیباترین اقامتگاه‌های جهان نام برد. این هتل در قلب جنگل های استوایی بالی قرار گرفته است و خدماتی لوکس به مسافرانش ارائه می دهد. اگر علاقمند به اقامت در یکی از بی نظیزترین هتل ها با مناظر رویایی را دارید با ما همراه باشید تا همه اطلاعات مربوط به این هتل را به شما بدهیم.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل هنگینگ گاردن بالی

هتل هنگینگ گاردن بالی در یکی از محبوب ترین منطقه‌ های توریستی بالی به نام اوبود (Ubud)، واقع شده است. شهرت این منطقه به‌ علت وجود معابد تاریخی، رودخانه های خروشان و جنگل های سرسبز که دور تا دور هتل را احاطه کرده است مشهور است. Hanging Gardens Hotel در کنار رودخانه آیونگ بنا شده است و میهمانان این هتل دسترسی مستقیم به طبیعت بکر دارند.
 از فرودگاه  بین المللی انگوراه رای تا هتل مسیری 90 دقیقه ای را طی می کنید. هتل در منطقه ای آرام و نسبتا دور افتاده قرار گرفته است که دسترسی به جاذبه های معروف ابود مانند معبد تیرتا امپول و بازار هنری اوبود بسیار آسان است.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل هنگینگ گاردن بالی

هتل هنگینگ گاردن بالی در یکی از محبوب ترین منطقه‌ های توریستی بالی به نام اوبود (Ubud)، واقع شده است. شهرت این منطقه به‌ علت وجود معابد تاریخی، رودخانه های خروشان و جنگل های سرسبز که دور تا دور هتل را احاطه کرده است مشهور است. Hanging Gardens Hotel در کنار رودخانه آیونگ بنا شده است و میهمانان این هتل دسترسی مستقیم به طبیعت بکر دارند.
 از فرودگاه  بین المللی انگوراه رای تا هتل مسیری 90 دقیقه ای را طی می کنید. هتل در منطقه ای آرام و نسبتا دور افتاده قرار گرفته است که دسترسی به جاذبه های معروف ابود مانند معبد تیرتا امپول و بازار هنری اوبود بسیار آسان است.

معماری و طراحی هتل هنگینگ گاردن بالی

طراحی هنگینگ گاردن آمیخته ای سبک های مدرن و سنتی بالی است. اسم هتل هنگینگ گاردن به معنی باغ معلق است. این هتل آنچان با محیط طبیعی اطرافش هماهنگ شده است که گویی به مانند باغی معلق در جنگلی بکر و سرسبز قرار گرفته است. مصالح استفاده شده ترکیبی از چوب، سنگ و بامبو است. منحصر به فردترین قسمت هتل، استخرهای شنا چند سطحی است که به عنوان یکی از زیباترین استخرهای ساخته شده در جهان شناخته می شود. این ها به صورت معلق بر روی دره طرحی شده اند و میهمانان این هتل از تجربه هیجان انگیز شنا با مناظر جنگل‌های استوایی و دره لذت می برند.

ویلاها و امکانات اقامتی هتل هنگینگ گاردن بالی

این هتل ویلاهای اختصاصی دارد که هرکدام طراحی منحصر به فرد و مثال زدنی دارند. در هر 44 ویلا هتل هنگینگ گاردن بالی از تخت کینگ سایز، استخر خصوصی، حمام های بزرگ با وان سنگی و پرده ای ابریشمی استفاده شده است. طراحی هر ویلا اختصاصی و یکتاست که درآن مدرنیته را با عناصر سنتی بالی ترکیب کرده اند. سعی شده تا در این اتاق ها میهمانان بیشترین حریم خصوصی راداشته باشند. فضای نشیمن و تراس رو به منظزه ای طبیعی از جنگل بکر است. پیشنهاد می شود که در طول اقامت خود از فضای وسیع این تراس ها لذت ببرید و مناظر غروب و طلوع خورشید را تماشا کنید.

رستوران‌ها و غذاهای لذیذ هتل هنگینگ گاردن بالی

رستوران اصلی این هتل بدونگ نام دارد که شامل منویی از غذاهای محلی بالیایی و بین المللی است. در این رستوران طعم های جدید و تازه ای را تجربه می کنید که پیش از آن تجربه نکرده اید. همه مواد غذایی استفاده شدهخ در این رستوران، تازه و از مارکت های محلی با کیفیت بالا تهیه شده اند که به صورت هنرمندانه ای با چیدمانی زیبا برای شما سرو می شود. رستوران نهر جنگل یا The River Cafe از دیگر رستوران های جذاب هتل هنگینگ گاردن است که در نزدیکی رودخانه آیونگ قرار دارد. فضای رستوران بسیار آرام و دلپذیر است. در این رستوران به جز سرو غذا، نوشیدنی و میان وعده های تازه نیز فراهم می شود تا مهمان در حین صرف آنها از صدای آرام بخش رودخانه و طبیعت سرسبز لذت ببرند.

اسپا و مرکز سلامتی هتل هنگینگ گاردن بالی

یکی از مشهور ترین و لوکس ترین مراکز اسپا بالی در هتل هنگینگ گاردن قرار دارد. تپه بهشتی نام این مرکز اسپا است که به خاطز ارائه خدمات بی نظیر و محیط آرامش بخشش شناخته شده است. موقعیت منحصر بفرد این اسپا دید مشرف به جنگل را به میهمانانش هدیه می دهد که باعث بوجود آمدن تجربه ای به یاد مادندنی از آرامش و درمان های سنتی بالیایی برای مهمانانش می شود.
از محبوب ترین تجربه های این اسپا، گرفتن ماساژ در اتاق های روباز است که دید وسیعی به جنگل دارد. همه ماساژها، اسپاها و درمان های پوستی با استفاده از مواد طبیعی انجام می شود. برنامه های یوگا و مدیتیشن نیز در کنار این خدمات ارائه می شود.

فعالیت‌ها و تفریحات هتل هنگینگ گاردن بالی

تفریحات و فعالیت های متفاوتی از جمله: پیاده روی در جنگل های بکر و سرسبز اطزاف هتل، تورهای دوچرخه سواری، بازدید از معابد و روستاهای محلی و خیلی فعالیت های دیگر اشاره کرد.  
از جذاب ترین فعالیت های هتل هنگینگ گاردن، قایق سواری است. سفری اعجاب انگیز بر روی رودخانه آیونگ که تجربه لمس طبیعت از نزدیک را به مهمانان هدیه می دهد. علاوه بر این چنین برنامه های مفرح، هتل Hanging Garden برنامه هایی برای آرامش مهمانان از جمله یوگا و مدیتیشن را در نظر گرفته است. اگر به دنبال آرامش ذهنی و جسمی هستید این دو فعالیت را از دست ندهید.

تشریفات و خدمات ویژه در هتل هنگینگ گاردن بالی

هتل هنگینگ گاردن بالی در ارائه‌ی خدمات بی‌نقص و توجه به جزئیات زبان زد است. در این هتل مهمانان تجربه‌ای لوکس و به‌یادماندنی را در طول اقامت خود دارند. ارائه خدمات کانسیرج (راهنما فردی برای تمامی مکان های هتل، منطقه اقامت و مناطق توریستی که بر تمامی منطق توریستی و تفرحی تسلط کامل دارد) و مراسم های ویژه مانند جشن عروسی، سورپرایز خاستگاری و سایر جشن های خصوصی از جمله خدماتی است که در هتل هنگینگ گاردن بالی ارائه می شود. این هتل مکانی فراموش نشدنی برای تبدیل کردن اقامت به خاطرات فراموش نشدنی است.

مسئولیت‌های اجتماعی و پایداری

اهمیت دادن به پایداری محیط زیست و حفاظت از آن از جمله ویژگی های هتل هنگینگ گاردن بالی است. در راستای این مهم، هتل از روش های مدیریت پایدار منابع و کاهش مصرف انرژی در تمامی فعالیت هاز روزانه هتل بهره می برد. یکی دیگر از اهداف این هتل کاهش تولید ضایعات است که هبخوبی این کار را انجام می دهد. از دیگر مواردی که در راس توجه این هتل قرار دارد ترویج فرهنگ و هنر بالیایی است. از این رو با همکاری ساکنان محلی منطقه برنامه های آموزشی برای ارتقا کیفت زندگیشان می گذارد.

تجربه‌ی اقامت در هتل هنگینگ گاردن بالی

اگر علاقه دارید تا تجربه فراموش نشدنی از رمانتیک بودن، لوکس بودن و آرامش در سفر را یکجا تجربه کنید، اقامت در این هتل 5 ستاره را از دست ندهید. تجربه ترکیب طبیعت زیبا و فرهنگ غنی ایده آل ترین انتخابی است که می توانید  داشته باشید
از لحظه لحظه اقامت خود در این هتل و امکاناتی که در اختار شما قرار داده می شود، از استخر های معلق و ویلاهای لوکس گرفته تا صرف غذا در محیط های آرامش بخش و برگذاری مراسم های خاص برای شما لذت ببرید. اقامت در این هتل مانند اقامت در بهشتی استوایی است. از هیاهوی زندگی شهری دور شوید و قدم در طبیعت بکر و آرامش بخش بگدارید.