ویزا تایلند

نحوه گرفتن ویزای تایلند

تایلند یکی از زیباترین مقاصد شرق آسیاست که برای سفر کردن به آن نیازمند دزیافت ویزا هستید. اما خبر خوش این است که دریافت این ویزا آسان بوده و شما تنها با یک تماس تلفنی با آژانس گردگشری سفرآوران می توانید اقدام به دریافت ویزا توریستی تایلند کنید.
ویزا تایلند در مدت زمانی بسیار کوتاه صادر می شود. پس از جمع آوری مدارک و ارسال آن به آژانس مسافرتی سفرآوران، ویزای توریستی شما پس از 4 روز کاری صادر می شود. مدت اعتبار ویزای توریستی تایلند 3 ماه است  و از تاریخ صدور آن شروع می شود. در مدت زمان این اعتبار 90 روزه شما تنها اجازه اقامت به مدت 58 روز در تایلند را دارید.
نکته دیگر در مورد دریافت ویزا تایلند این است که شما نیاز به گرفتن وقت سفارتخانه و انتظار طولانی مدت نیستید، تنها لازم است تا یک تور تایلند را انتخاب کنید و پس از آن پروسه دریافت ویزا توریستی تایلند توسط کارشناسان سفرآوران برای شما شروع می شود.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تایلند:

1- اصل پاسپورت 
2- يك قطعه عكس جدید با ابعاد 4*6
3- نامه تمکن مالی از بانک (حداقل 50 میلیون تومان برای هر فرد – لازم به ذکر است درصورتیکه همراه با اعضای خانواده به این سفر می روید و تمکن مالی توسط والد و یا همسر انجام می شود، می بایست مدارک دال بر نسبت خانوادگی نیز ارائه شود. ساده ترین مدرک کپی از صفحه دوم و سوم شناسنامه است که در آن ها اسم و مشخصات همسر و فرزندان درج شده است.)
4- اصل بیمه مسافرتی 2 ماهه (ارائه مدارک بیمه توسط آژانس تهیه کننده تور انجام می شود و لازم نیست هزینه اضافی بابت دریافت آن پرداخت کنید)
5- کپی شناسنامه و کارت ملی 
6- رزرو بلیت هواپیما یا بلیط خریداری شده
7- رزرو هتل یا ووچر هتل
8- مشخصات فردی به صورت کامل