ویزا اندونزی

ویزا اندونزی:

اندونزی از جمله کشورهایی است که ایرانیان برای ورود به آن نیازمند دریافت ویزا هستند. این ویزاها به به دو صورت الکترونیک یا لیبل دار صادر می شود. ممکن است این ویزا با اهداف تجاری، توریستی، تحصیلی دریافت شود. در ادامه ما در ارتباط با ویزا توریستی اندونزی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار می دهیم.

مدت زمان دریافت ویزا اندونزی

مدت زمان دریافت ویزا اندونزی به صورت نرمال حدود 2 تا 14 روز کاری است. البته که این مدت زمان فقط برای صادر شدن ویزاست و حداقل زمان دریافت ویزا لیبل دار کمی طولانی تر است.

انواع ویزا ارجنت و معمولی اندونزی

خوشبختانه این کشور ویزا ارجنت را برای کسانی که قصد سفر لحظه آخری را دارند قرار داده است. اگرچه هزینه بیشتری برای صدور ویزا دریافت می شود اما ویزا ارجنت برای گرفتن تورهای لحظه آخری و تورهای ارزان که گاها توسط آژانس ها پیشنهاد می شود خیلی به درد بخور است.
ویزا معمولی اندوزی هم به صورت روال درنظر گرفته شده توسط سفارت در زمان معین صادر می شود.

اخذ ویزا اندوزی توسط سفرآوران

گروه آژانس توریستی سفرآوران صفر تا صد کارها را برای دریافت ویزا شما انجام می دهد. کافیست تورهای اندونزی سفرآوران را در سایت مشاهده کنید و با مشاوران ما تماس بگیرید. پس از مشاوره لیست مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزا را به صورت کامل دریافت کنید. پس آن مدارک را به صورت حضوری، توسط پیک یا ارسال فایل تحویل می دهید و در کمترین زمان ممکن گروه توریستی سفرآوران ویزا را برای شما دریافت می کند.

مدارک مورد نیاز برای ویزا اندونزی (لیبل دار)

1- پاسپورت با داشتن حداقل 7 ماه اعتبار
2- فرم مشخصات فردی اندونزی (این فرم باید به دقت پر شود و پس از آن فرد نتقاضی آن را امضا کرده باشد. لازم به ذکر است که درج اطلاعات فردی باید بصورت لاتین و تاریخ ها به میلادی باشد.)
3- دو قطعه عکس پرسنلی 3x4 با پشت زمینه سفید
4- بلیط رفت و برگشت همراه با مهر آژانس سفرآوران
5- ووچر هتل همراه با مهر آژانس سفرآوران
6- نامه تمکن مالی از بانک که دارای مهر برجسته باشد. مقدار تمکن برای هر فرد باید 100 میلیون تومان باشد. درصورتیکه فرد تمکن مالی همسر و بچه خود را بر عهده دارد مدارک دال بر اثبات ازدواج و قیومیت را نیز باید ارائه دهد و به ازای هر نفر 100 میلیون تومان تمکن قرار داده شود.
7- بیمه مسافرتی ( این بیمه توسط آژانس مسافرتی صادر می شود)

مدارک مورد نیاز برای ویزا الکترونیک اندونزی

1- اسکن پاسپورت با داشتن حداقل 7 ماه اعتبار
2- اسکن فرم پرشده مشخصات فردی اندونزی (این فرم باید به دقت پر شود و پس از آن فرد نتقاضی آن را امضا کرده باشد. لازم به ذکر است که درج اطلاعات فردی باید بصورت لاتین و تاریخ ها به میلادی باشد.)
3- اسکن دو قطعه عکس پرسنلی 3x4 با پشت زمینه سفید (عکس می تواند توسط گوشی موبایل نیز گرفته شود اما حتما باید از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد)
4- فایل بلیط رفت و برگشت همراه با مهر آژانس سفرآوران (فایل توسط آژانس آماده می شود.)
5- فایل ووچر هتل همراه با مهر آژانس سفرآوران (فایل توسط آژانس آماده می شود.)
6- اسکن نامه تمکن مالی از بانک که دارای مهر برجسته باشد. مقدار تمکن برای هر فرد باید 100 میلیون تومان باشد. درصورتیکه فرد تمکن مالی همسر و بچه خود را بر عهده دارد مدارک دال بر اثبات ازدواج و قیومیت را نیز باید ارائه دهد و به ازای هر نفر 100 میلیون تومان تمکن قرار داده شود.
7- فایل بیمه مسافرتی ( این بیمه توسط آژانس مسافرتی صادر می شود)