توضیحات

هتل ساوی سیشل، واقع در سواحل زیبای جزیره ماهه در سیشل، به مهمانان دید بی‌نظیری از اقیانوس هند ارائه می‌دهد. این هتل دسترسی مستقیم به ساحل‌های ماسه‌ای بکر و آب های فیروزه ای را فراهم می کند. اقاق‌های هتل ساوی سیشل با بالاترین استاندارهای راحتی و با ظرافت تمام طراحی شده‌اند تا بتوانند رضایت مسافران را تامین کنند. از اتاق‌های شیک گرفته تا سوئیت‌های جادار، که هر کدام دارای امکانات مدرن و بالکن خصوصی هستند، مهمانان می‌توانند در حالی که محو مناظر مسحورکننده اقیانوس می‌شوند، آرامشی لوکس داشته باشند.
این هتل دارای مجموعه‌ای از مکتن‍های مخلف برای صرف غذاست، از جمله رستوران‌های نفیس که غذاهای محلی و بین‌المللی سرو می‌کنند، و همچنین بارهای شیک برای لذت بردن از کوکتل‌ها و نوشیدنی‍های جذاب در هنگام غروب خورشید.
برای تمدد اعصاب و تجدید قوا، مهمانان می‌توانند در اسپا یا سالن استراحت هتل در کنار استخر بی‌نهایت (یا همان استخر اینفینیتی. از یک سمت توسط یک دیواره شیشه‌ای از فضای اطراف جدا می‌شود، این دیواره طوری طراحی شده که گویی استخر هیچ مرزی ندارد.) از آرامش پخش شده در فضا لذت ببرند. کسانی که به دنبال ماجراجویی هستند می‌توانند انواع ورزش‌های آبی، از جمله غواصی، غواصی، و قایقرانی را تجربه کنند. یا همراه راهنما مناظر سرسبز جزیره را کشف کنند.
چه به دنبال یک استراحت رمانتیک، یک تعطیلات خانوادگی یا یک ماه‌عسل به یاد ماندنی باشید، هتل ساوی سیشل تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برای شما رقم می‌زد که در آن تجملات با شکوه طبیعی را در قلب جزیره‌ای جادویی تجربه می‌کنید.