امکانات هتل

  • رستوران

توضیحات

 

هتل کمپینسکی سیشل هتل تجسمی از لوکس بودن و زیبایی فریبنده در گروه جزایر سیشل است. این هتل واقع در سواحل معروف بای لازار، که به خاطر ساحل‌های بکر و آب‌های آبی‌رنگش بسیار معروف است. این ریزورت پنج ستاره تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در منطقه‌ای استوایی را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها در کمپینسکی سیشل ترکیبی از لوکس بودن و طبیعیت هستند. میهمانان می‌توانند از بین انواع اتاق‌های لوکس، سوییت‌ها و ویلای‌های زیبا محل اقامت خود را انتخاب کنند. طراحی هر یک به نحوی است تا در میان زیبایی‌های خیره‌کننده اطرافشان ارامش و راحتی را برای مهمانان فراهم کنند. اتاق‌ها ویوهای مختلفی با منظره اقیانوس و تپه‌های سرسبز را دارند و اقامت در هرکدام از این اتاق‌ها تجربه‌ای خارق‌العاده و فراموش نشدی است.

همه امکانات هتل با کیفیت و استاندارد جهانی برای مسافران در نظر گرفته شده است. ماساژ و اسپا با تکنیک‌های سنتی و مواد طبیعی که با هم ترکیب می‌شوند، برای کسانی که دوستدار آرامش هستند درنظر گرفته شده است. کسانی هم که به‌دنبال ماجراجویی در اعماق دریا و هیجان هستند می‌توانند غواصی، شنا و کایاکینگ را انتخاب کنند.

غذاهای مختلف و تازه همراه با طعم‌های جادویی از دیگر تجربیاتی است که می‌توانید در این هتل داشته باشید. رستوران L'Indochine تجربه خوردن ماهی تازه گرفته‌شده از آب را می‌دهد و رستوران ساحلی Windsong تجربه گرفتن آرامش و انرژی از شن‌های ساحل را هنگام غذا خوردن به شما هدیه می‌دهد.

برای رقم زدن خاطرات شیریبن و بی پایان همراه خانواده و یا همسرتان، انتخاب هتل کمپنیسکی که بهشتی استوایی است، بهترین گزینه محسوب می‌شود.